måndag 16 januari 2012

utvärdering av V.1

jodå måndagen gick bra , ingen motion
även tisdagen , fick dock ett litet sötbegär på kvällen :-(
onsdagen gick kanon , när sonen tränade på kvällen gick jag en promenad på nästan 4,5 km o på vägen gick jag förbi gymmet o köpte ett 10 kort
torsdagen gick oxå bra , ingen motion
fredagen gick kanon , var på zumba å ingen träningsvär
lördagen började jag med en promenad på 5,5 km medans sonen tränade , sen var vi på kalas och jag åt både maten och en tårtbit
söndagen gick oxå bra , ingen motion.....

jag har ju som sagt ingen våg , men jag har mätt mig och första mätningen var den 3/1 och då var måtten så här midja 106 cm ( idag 102) , rumpa 103 cm ( idag 102,5 ) lår 56 cm ( idag 56 cm) så det händer tydligen lite ialla fall :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar