torsdag 12 januari 2012

å vem är jag då....

jag kanske ska berätta liite om mig...jag har som sagt nyligen passerat 40 o är mamma till 4 barn mellan 8½ - 18 år...jag har aldrig varit nån spinkis , har inte den kroppsbygnaden...men jag var nästan elitidrottare som tonåring o slutade tyvärr tvärt...o då ökade ju oxå vikten...jag har provat LCHF förut...senast körde jag det maj o juni men när semestern kom , så kom jag ur det...o har haft problem med att komma in i det igen....så denna hösten har jag försökt men eftersom jag ätit fett + kolhydrater så har jag lagt på mig ytterligare några kilo....jag har ingen våg ...eller ja...jag har använt mig av wii brädan
men nu J-AR ska jag fixa detta , för jag märkte ju att jag mådde bättre av att äta LCHF....
kan ju berätta att jag för ca 1 år sedan åkte o köpte en våg ( digital) på ÖB...men *s* den väger fel...jodå...jag har ju vägt mig hos andra + wii brädan så jag vet att den väger ca 10 kg. fel ...men det kan man ju inte åka tillbaka o säga...komma in som en liten tjockis o säga att " hörröni , den här vågen väger 10 kg. för mycket".....dom skulle säkert titta lite konstigt på en ;-)

nåja , jag ska se om jag kan hitta en våg så jag kan skriva in det här + mina mått så man kan se om det händer nått.....
välkomna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar